Ani zde není jen jedna, ale opět je jich povícero. Každý, kdo chce nějakou mít, musí zvážit kam ji chce a kolik do toho může vrazit peněz. Tedy ne do umístění samotného, ale do výroby. Pak, pokud je moudrý, může najít agenturu, která mu ji umístí skoro zadarmo. Tedy, za umístění platit nebude. Ovšemže i agentura musí být z něčeho živa, a proto je v jejím zájmu, aby reklamu vidělo co nejvíce lidí a co nejvíce na ni kliklo. Protože i ona má z toho užitek. Za kliknutí. Takové reklamě se říká PPC a je to z anglického Pay Per Click. Tedy, plať za klik. Zařídí to reklamní agentura, která pak rovněž zařídí PPC audit. A skutečně zadarmo.
Aby měla reklama úspěch, musí být stejně jako webové stránky umístěna tak, aby šla vidět. Pokud tomu tak není, je taková práce zbytečná. Také webová stránka by měla být vidět nahoře, hned po vyhledávání. Pokud se krčí někde u spodní příčky strany, je to špatně a takový obchod nikdy nevzkvete. Důvod je nasnadě. Nikdo jej nevidí. A co není vidět, to jako by nebylo. Takže agentura to musí zařídit tak, aby web jejího klienta byl nahoře minimálně v první pětici. Pokud to neumí, je třeba zvážit další spolupráci. Ovšem každá reklamní agentura má na tohle specialisty, kteří se na to vše podívají odborným okem, a ještě, než agentura zařídí SEO audit, je vše napraveno a web je na místě v první pětce. Minimálně.
Tito machři nejprve provedou SEO analýzu, pak to celé překopou a upraví pokyny a příkazy tak, že se web vyšoupne nahoru a tam setrvá. Obě věci, jak reklamy, tak webové stránky by měla ošetřovat agentura, která má vynikají odborníky jak na PPC reklamu, tak i na SEO. Bez nich to prostě nejde. Pokud i vy máte zájem o spolupráci s vynikající agenturou, která má všechny své zaměstnance s patřičným vzděláním a zkušenostmi, ta již nikde jinde nemusíte hledat. Vy si jen kliknete na odkazy v článku.